Saturday, June 2, 2012

Jatuh cinta Lagi

saya jatuh cinta lagi. dengan siapa? kawan lama sama. atau dengan skandal lama saya masa form 3. errmm.. tapi sekarang dia da ada girlfriend. aku tau dia sayang girlfriend dia. tapi aku tersayang dia after da dekat 5 tahun kot tak jumpa. macam mana? serius, aku tak tau nak buat apa. hari2 aku tengok tweet dia. aku tak tau lah. aku neyh da lah agak cepat cemburu. aku tau dia da ada girlfriend, tapi kenapa aku rasa nak nangis everytime aku terbaca tweet dia. paling aku sedih masa aku baca tweet kawan dia. padahal petang tuh dia keluar ngan aku kot. ermm.. i can't stop people from what they want to do right. aku tak pernah cakap kat dia kalau aku jeles or whatever. because aku neyh bukan lah sape2 bagi dia. aku rasa macam perigi cark timba pulak ohh. aku terkejar-kejar kat dia ke? aku ponn tak tau. kenapa lah aku bole baca perlakuan seseorang tuh. sakit kot bila dapat tau yang orang yang kita suka tuh hati;y berbelah bagi. ermm.. esok aku sambung luah perasaan lagi lah. sedih, nak  nangis.baik masuk tido. sayonara. :')

No comments:

Post a Comment